Mevcut müşterilerinizi daha yakından takip etmenizi ve markanıza duyulan bağlılığın güçlenmesini sağlamak için markanıza özel sadakat çözümleri sunuyoruz. Müşteri sadakatine katkı sağlayarak uzun dönemde karlılığın ve rekabet gücünün artırılmasına yardımcı oluyoruz. Sadakat programı yönetimi alanındaki tecrübemiz ile markanıza en uygun sadakat programını tasarlıyor, hayata geçiriyor ve tüm hizmetlerimizi de kapsayacak şekilde sizinle birlikte yönetiyoruz.
Tanı Sadakat Programları Yönetimi deneyimi ile, 25 farklı sektöre Müşteri Deneyim Yönetimi, Sadakat Program Tasarım ve Yönetimi konularında danışmanlık sunmuş, yaklaşık 30 farklı Sadakat Programı’nın gerek tasarımında gerek operasyonel ve stratejik program yönetiminde firmalara hizmet sunmuştur.
Sadakat Programları’nın tasarımında Tanı, müşteriyi öncelikli olarak doğru tanımadan yola çıkarak, müşterilerden hukuka uygun izinleri toplama, mevcut müşteriyi elde tutma, kişiye özel kampanyalar ile sepet tutarı ve frekanslarda artış elde etme, kayıp müşterileri geri kazanma, mevcut müşterilere çapraz / üst satış gerçekleştirme ve yeni müşteri kazanma taraflarında firmalara ilave ciro kazandırmaktadır.
Firmalarla Sadakat Program Tasarım sürecinde aşağıdaki stratejik adımları gerçekleştirerek, program tasarımını oluşturmakta ve operasyonunu yönetmekteyiz:
Çalışan memnuniyetini veya satış kanallarınızın verimini artırmak icin faydalar sunan sadakat programların tasarımını ve yönetimini gerçekleştiriyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca kişisel verileriniz, veri sorumlusu olarak Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri Anonim Şirketi (“Tanı” veya “Şirket”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
Kişisel verilerinizin Şirket tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere, www.tani.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi/ internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri Anonim Şirketi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği
Toplanan kişisel verileriniz, Kanun’da öngörülen temel ilkelere uygun olarak, Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde talep veya şikayetlerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması ile Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla (“Amaçlar”) Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde Şirket tarafından işlenebilecektir.
İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Toplanan kişisel verileriniz, Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak Amaçlar’ın gerçekleştirilmesi doğrultusunda iş/çözüm ortaklarımıza, tedarikçilerimize ve kanunen yetkili kamu kurumlarına aktarılabilecektir.
Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel verileriniz Şirketimiz ile temas etmeniz halinde, e-posta, Şirketin internet sitesi, telefon/çağrı merkezi kanallarıyla fiziki veya elektronik ortamda Kanun’un 5. maddesinde belirtilen meşru menfaat kişisel veri işleme şartı kapsamında toplanmaktadır.
Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, www.tani.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi/ adresinden ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.