BASIN BÜLTENLERİ

BASIN BÜLTENLERİ

2017 YILI BASIN BÜLTENLERİ

  • Yeni Evleneceklere “Hediye Paketim” Müjdesi!

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın dikkat çeken inovatif alışveriş uygulaması Chippin, üye markalarından biri olan Arçelik ile özellikle yeni evleneceklere veya evini yenileyeceklere seslenen yepyeni bir projeye imza attı. “Hediye Paketim” adını taşıyan özelliğiyle Chippin üyeleri artık Arçelik mağazalarına giderek almak istedikleri ürünlerden oluşan bir hediye paketi oluşturabilecek ve bu paket için arkadaşlarından destek isteyebilecek

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın ödedikçe geri kazandıran mobil alışveriş uygulaması Chippin, yeni özelliği “Hediye Paketim”le sunduğu kolaylıklara bir yenisini daha ekledi. Chippin içinde yer alan ve yeni evleneceklere veya evini yenileyeceklere seslenen bu yeni özelliğe ilk olarak Arçelik dahil oldu. Anlaşma kapsamında üyeler, kampanyanın geçerli olduğu Arçelik mağazalarına giderek almak istedikleri ürünlerden oluşan bir hediye paketi oluşturabilecek ve bu pakete ulaşmak için arkadaşlarından destek isteyebilecek. Chippin kullanmayan arkadaşlarını ise onlardan destek istemek için Chippin’e davet edebilecek. Arçelik Hediye Paketi’ne destek olmak isteyen üyeler arkadaşlarından gelen destek talepleri sonrasında Chippin ile mobil ödeme yaparak arkadaşlarına destek olabilecek, üstelik Chippin ile mobil öderken mağazalarda geçerli Chippin kampanyalarından Chippin kazanarak fayda alabilecek. 

    Marka sayısı 300’e yaklaştı
    300’e yakın markasıyla tüketiciyi merkeze alan Chippin ile üyeler kampanyalardan faydalanabiliyor, alışverişlerini mobil uygulama üzerinden cüzdan taşımaya gerek kalmadan ödeyebiliyor ve alışveriş yaptıkça harcamalarının yüzde 30’una kadar Chippin biriktirebiliyor. Biriktirdikleri Chippinleri harcamalarında kullanımlarına ek olarak nakde çevirerek kendi banka hesabına aktarabiliyor veya arkadaşları ile paylaşabiliyor.

    Daha detaylı bilgi için hemen uygulamayı indirin.

  • Chippin Mobil Ödeme İnternet Kadar Yayılacak!

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın alışverişlerinizi mobil ödedikçe geri kazandıran, 300’e varan üye işyeriyle işbirliği bulunan mobil alışveriş uygulaması Chippin, birinci yılını kutladı. Chippin’in seçkin üye markaları ve iş ortaklarının katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte konuşan Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık, “Geçtiğimiz bir yılda Chippin’de mobil ödeme trendini yaşatarak güvenilir bir marka yaratmaya odaklandık. Türkiye’de mobil ödeyen tüketici sayısı artıyor ve Chippin olarak cesaretli ve vizyoner üye firmalarımızla beraber biz de bu artışın yakalanmasına katkı sağlıyoruz, pay sahibi oluyoruz. Bundan birkaç yıl önce kafe ve restoranlarda ‘internetiniz var mı’ diye çekinerek sorarken, şimdi artık soru bunu çoktan aştı, doğrudan, “internet şifreniz nedir? diye soruyoruz.; bundan birkaç yıl sonra da ‘mobil ödeyebilir miyim diye rahatlıkla soracağız” diye konuştu.    

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın alışveriş uygulaması Chippin, birinci yılını seçkin üye marka ve iş ortaklarıyla birlikte gerçekleştirilen etkinlikle kutladı. Bir yıl önce yola çıkan ve bugün 6 milyonluk müşteri etkileşimine, aylık yüzde 13 oranında üye ve yüzde 23 oranında aylık ödeme artışına ulaşan Chippin aynı etkinlikte, hedeflerini ve yeniliklerini de açıkladı. Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık ise konuşmasında, “Geçtiğimiz bir yıldan bu yana Chippin’de mobil ödeme trendini yaşatarak güvenilir bir marka yaratmaya odaklandık” diyerek hem Chippin üye markaları hem de üyelerle birlikte başarılı bir yılı geride bıraktıklarını belirtti.

    İşbirliğinde bulunan tüm markaların ve üyelerin geri bildirimleriyle sahip oldukları tüm fonksiyonları sürekli güçlendirdiklerini belirten Varlık, “Kendi ofis kampüsümüzde test edilerek doğan Chippin’de her an yeniliklere devam ediyoruz. Mobil ödeme bugün dünya genelinde fiziksel mağazalarda yaygın kullanılan bir araç değil. Ancak her geçen yıl tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de mobil ödeyen tüketici sayısı hızla artıyor ve Chippin olarak biz de bu artışın yakalanmasında pay sahibi oluyoruz. Bundan birkaç yıl önce kafe ve restoranlarda ‘internetiniz var mı’ diye çekinerek sorarken, şimdi artık soru bunu çoktan aştı, doğrudan, “internet şifreniz nedir? diye soruyoruz, bundan birkaç yıl sonra da ‘mobil ödeyebilir miyim diye rahatlıkla soracağız açıklamasını yaptı.     

    Chippin İstanbul’dan Van’a ulaşan güçlü bir ağ yaratıyor

    Gelecek yıl hedeflerinden de bahseden Hülya Varlık, “2018 yılının sonunda bugünkü üye sayımızı 2 katına, Chippin’le yapılan ödemeleri 7 katına, üye işyeri sayısını da 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. Varlık, bu süreç boyunca yapacakları ve hali hazırda başlayan değişimlerle ilgili ise şunları söyledi: “Chippin’de bahsettiğimiz sürekli yenilik sürecinin bir parçası olarak, toplanan Chippinlerin banka hesaplarına ya da arkadaşlarına gönderilmesine olanak sağlıyoruz. İstanbul’da mağazası olan ve sadece İstanbul müşterilerine ulaşan üye markalarımız, Chippin’in yenilikçi mobil ödeme yapısı ile diğer illerde potansiyel müşterilerine ulaşabiliyor. Van’a dahi ulaşılmasını sağlayarak hem markaların portföyünü genişletiyor, hem de tüketicilere ödeme kolaylığı getiriyoruz. Tüm bunlara ek olarak yeni mobil tasarımımızla, kullanıcılarımıza daha kolay ve faydalı bir içerik sunmayı amaçlıyoruz.

    Chippin’i her gün birlikte büyüttüğümüz, tüm vizyoner üye markalarımıza ve iş ortaklarımıza vizyonumuzu paylaşıp, müşteriyi merkeze alan yenilikçi ürünümüze aktif katılımları için bir kez daha teşekkür ediyoruz.”

    Daha detaylı bilgi için hemen uygulamayı indirin.

  • Chippin’de Markayı Uygulama Değil Kullanıcı Seçiyor!

    Türkiye’nin en etkili mobil konferanslarından Webrazzi Mobil 2017’nin bu yılki katılımcılarından birisi Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın Genel Müdürü Hülya Varlık oldu. Her yıl merakla takip edilen ve yeni mobil girişimlerin anlatıldığı “Girişim Sunumları” oturumunda konuşmacı olarak yer alan Hülya Varlık, Tanı bünyesinde geliştirilip kullanıcılara sunulan mobil sadakat uygulaması Chippin hakkında tüm detayları katılımcılarla paylaştı. Hülya Varlık, müşteriyi merkeze alan mobil sadakat uygulaması Chippin’in, Tanı bünyesinde bir startup projesi olarak hayata geçirilerek şu anda 100 bin üyeye ulaşan bir başarı hikayesi olduğunu vurguladı.

    Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, omnichannel (çoklu kanal) yaklaşımıyla firmaların ihtiyaçlarına özel butik CRM hizmetleri sunan Tanı’nın Genel Müdürü Hülya Varlık, Türkiye’nin en etkili mobil konferanslarından Webrazzi Mobil 2017’de konuşmacı olarak yer aldı. “Yeni bir kanal olarak mobil değil sadece mobil” panelinde Tanı bünyesinde geliştirilip kullanıcılara sunulan mobil sadakat uygulaması Chippin’i anlatan Hülya Varlık, Chippin’in bir startup projesi olarak hayata geçirilerek şu anda 100 bin üye tarafından kullanılan bir başarı hikâyesi olduğunu vurguladı. Hülya Varlık, “Chippin’de tüketicilerini mil puana odaklayan programlardan farklı olarak, tüketicinin odaklandığı ve hoşlandığı motivasyonları kendisinin belirlemesine olanak sağladık. Müşterisini merkeze alan mobil sadakat uygulamamız Chippin’le lokal esnafı da, büyük markayı da destekleyen ve ikisini bir bütünde birleştiren bir dünya hayalimizi hayata geçirdik” dedi.

    Chippin’in bir kampüs projesi olarak ortaya çıktığını söyleyen Hülya Varlık, lansman kampanyası kapsamında gelen alışveriş fişlerinin yüzde 65-70 oranında lokal esnaftan geldiğinin dikkatlerini çektiğini aktardı. Hülya Varlık, bu kapsamda Chippin’i öncelikle İstanbul odaklı Kadıköy bölgesinden başlayarak büyüttüklerini aktardı. Chippin üyelerinin görmek istediği tüm markaların fişlerini mobil aplikasyon üzerinden göndererek paylaşabildiğini belirten Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık, “Chippin bizim için tüketici tarafında sadece hayal ettikleri ürünleri kazanmayı sağlayan bir uygulama değil. Aynı zamanda biriktirdiklerini paylaşabildikleri, arkadaşlarına destek olabildikleri veya nakit paraya çevirebildikleri bir uygulama olma özelliği de taşıyor. Üye firmalar tarafında ise sadece büyük markalarla kalmıyoruz. Bugün bir balıkçı, bir kuaför, bir pilates hocası veya mahallemizin bakkalı dahi mobil ödeme alabiliyor. Bu bakımda Chippin, biraz da herkese yayılmış bir ekonomik imkan” ifadelerini kullandı.

  • Tanı, 2016 Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Bu Yıl 4 Ödül Birden Kazandı!

    Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, omnichannel (çoklu kanal) yaklaşımıyla firmaların ihtiyaçlarına özel butik CRM hizmetleri sunan Tanı, Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde 4 farklı kategoride ödüle layık görüldü. Tanı, toplam 23 kategoride 283 projenin yarıştığı gecede, Ford “Aracınız Yeni Bir Ford Gibi Kokmayalı Uzun Yıllar Olmadı Mı?” projesiyle “Doğrudan Postalama” ve “Sadakat Uygulamaları” kategorilerinde birincilik ödülüne layık görülürken; Forever New’un “Yıldız Olmaya Hazır Mısın?” projesiyle “Doğrudan Postalama” ve “Sadakat Uygulamaları” kategorilerinde üçüncülük ödülünü kazandı. 

    Koç Topluluğu’na bağlı olarak 15 yıldır web, mağaza ve mobil platformlarda müşteri odaklı entegre pazarlama çözümleri ve danışmanlık hizmetleri sunan Tanı, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından gerçekleştirilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri töreninde 4 ödüle birden layık görüldü. Bu yıl 11’inci kez gerçekleştirilen ödül töreninde Ford “Aracınız Yeni Bir Ford Gibi Kokmayalı Uzun Yıllar Olmadı Mı?” ile “Doğrudan Postalama” ve “Sadakat Uygulamaları” kategorilerinde birincilik ödülünü alan Tanı, Forever New’un “Yıldız Olmaya Hazır Mısın?” projesiyle “Doğrudan Postalama” ve “Sadakat Uygulamaları” kategorilerinde ise üçüncülük ödülünü kazandı. 
    Ford projesinde amaç, yeni araç alım zamanı yaklaşan müşterilerle duygusal bağ kurarak, Ford’un showroomlarında ve araçlarında standart olarak sunduğu ‘Ford Kokusu’nu adreslerine göndermek ve müşterilerin en güçlü duyularını harekete geçirmekti. Kampanya sonucunda, 2016 yılında yapılan diğer CRM kampanya sonuçlarına nazaran 7 kat yüksek dönüş oranı elde edildi.

    Forever New projesinde ise, pasifleşen değerli segment müşteriler analiz edildi. Amaç ilgili kitleyi geri kazanıp, Forever New için önemli olduklarını hissettirmekti. Hayata geçirilen kampanyanın sonucunda %100 geri dönüş sağlandı ve ilgili hedef kitle aktif hale getirildi. 
    Doğrudan pazarlama uygulamalarının kalitesini artırmayı hedefleyen ve uzun yıllardır sektörün gelişimine katkıda bulunan yaratıcı ve ölçülebilir pazarlama projelerini ödüllendiren Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Tanı adına ödülleri ilgili proje ekipleri aldı. 

    Kazanılan ödüllerin ardından, Hülya Varlık yaptığı açıklamada, “Sektörümüzde 15 yılı geride bırakan Tanı olarak müşteri odaklı ve 360 derece bakış açısıyla bütünsel hizmet anlayışımızı sürekli geliştirmek, inovatif yaklaşımımızı daima kuvvetli kılmak adına büyük çaba sarf ediyoruz. Ortaya koyduğumuz vizyonla sadece kendi müşterilerimize değil; onların müşterileri için de değer yarattığımıza inanıyoruz. Aldığımız bu ödüllerle birlikte ulusal ve uluslararası toplam ödül sayısını 23’e yükselttik. Aldığımız bu ödül aynı zamanda CRM’in gücü kullanılarak doğru kişilere doğru zamanda gidildiğinde alınan sonuçların ne kadar başarılı olduğunun da bir göstergesi. Kazandığımız ödüllerle daha iyinin peşinde koşmak adına güç toplamaya devam edeceğiz.” değerlendirmesini yaptı. 

  • Tanı’nın Yeni Genel Müdürü Hülya Varlık Oldu.

    Türkiye’nin 15 yıllık Müşteri İlişkileri Yönetimi Şirketi Tanı’nın Yeni Genel Müdürü Hülya Varlık Oldu!

    Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, omnichannel (çoklu kanal) yaklaşımla müşteri odaklı entegre pazarlama çözümleri, analitik danışmanlık ve firmaların ihtiyaçlarına özelleşen butik CRM hizmetleri sunan Tanı’nın yönetiminin başına Hülya Varlık getirildi.

    İş hayatına Koç Holding’de başlayan ve 2002 yılından bu yana Tanı bünyesinde çeşitli görevlerde başarılı çalışmalara imza atan Varlık, Mart başı itibariyle Tanı’ya liderlik ediyor.
      
    Türkiye’de sadakat programlarına, CRM faaliyetlerine omnichannel yaklaşımla öncülük eden Koç Topluluğu şirketlerinden, Tanı’nın yeni genel müdürü Hülya Varlık oldu. Hülya Varlık, İTÜ Endüstri Mühendisliği’nden mezun olduktan sonra İTÜ Mühendislik Yönetimi’nde yüksek lisansını ve Carnegie Mellon Üniversitesi’nde MBA’ini tamamladı. 
    İş hayatına Koç Holding’de başlayan Varlık, 1998-1999 yılları arasında ABD’de Dun & Bradstreet’te İş Geliştirme ve Program Yönetimi’nde Yönetici Adayı rollerini üstlenirken, 2001-2002 yılları arasında Turkcell Veri Ambarı, Veri Analitiği Takım Lideri olarak görev yaptı. Evli ve bir çocuk annesi olan Hülya Varlık, Tanı bünyesinde son 15 yılda, İş Geliştirme ve Kanal Yöneticiliği’nden, Segment ve Marka Yönetimine, Veri yönetiminden, Inovasyon birimlerine kadar farklı alanlarda liderlik yaptı.

    Türkiye’nin önde gelen dijital odaklı CRM şirketlerinden biri olan Tanı hali hazırda, 23 farklı sektörden 170’e varan markaya, çoklu kanal yapısında Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi Hizmetleri ve Veri Tabanı Pazarlama konularında hizmet veriyor. Tanı, Son dönemde müşteriyi merkeze alan,  mobil ödeme ile alışveriş yaptıkça tüketicileri hayal ettikleri ürün ve deneyimlere ulaştıran, lokal markalarda da yaygınlaşan yeni mobil uygulaması Chippin’le de sadakat dünyasına yenilik katıyor.

    Çalıştığı firmalara müşteri odaklı, yenilikçi ve butik CRM çözümleri sağlamak ve bu alanda yeni ürünlerle büyümek amacıyla 2017’de çalışmalarını hızlandıracak olan Tanı, Chippin uygulamasını yaygınlaştırmayı, Büyük Veri ve dijital dönüşüm gibi alanlar başta olmak üzere, mevcut hizmetlerini geliştirmeyi hedefliyor.

  • Chippin’den Otomobillendiren Çekiliş.

    Chippin’den Muhteşem Yeni Yıl Kampanyası!

    Chippin, Yeni Yıl Kampanyası ile Hayalleri Gerçekleştiriyor!

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın alışveriş yaptıkça kazandıran inovatif mobil uygulaması Chippin, 2017’de hayalleri gerçekleştiriyor. Chippin’i indiren ve 20 Ocak 2017’ye kadar “Yeni Yıl Çekilişi”ne katılan kullanıcılar, yeni yılda 1 adet Fiat 500 otomobil ve 10 adet iPhone 7 kazanma şansı elde ediyor.

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın yepyeni markası Chippin, yeni yılda hayalleri gerçekleştiriyor. Alışveriş yaptıkça hayalini kurduğun ürün ve deneyimlere kolayca sahip olma imkanı sağlayan, ücretsiz bir mobil uygulama olan Chippin’i indiren ve uygulama üzerinden “Yeni Yıl Çekilişi”ne katılan kullanıcılar, 1 adet Fiat 500 ve 10 adet iPhone 7 kazanma şansına sahip oluyor. Ayrıca, uygulamayı yükleyip Chippin ile ödeme yapan herkes 20 TL kazanıyor.. 
    1 Aralık 2016 ile 20 Ocak 2017 arasında geçerli olan kampanyaya katılmak için uygulamaya üye olup kampanya formunu doldurmak yeterli oluyor. Chippin uygulaması AppStore ve Google Play’den ücretsiz olarak indirilebiliyor.
     
    Marka sayısı her gün artıyor. 

    Tüketiciyi merkeze alan ve esnafı destekleyen Chippin ile kullanıcılar, alışveriş yaptıkça yüzde 25’e varan Chippin biriktirebiliyor ve bu sayede hayal ettikleri çeşitli indirimleri, ürünleri veya deneyimleri kazanabiliyor. 
    Biriktirdikleri Chippinlere ek olarak kullanıcılar yine harcamalarını uygulama üzerinden kredi kartı ile mobil ödeyebiliyor. Uygulama ile kazanılan Chippinler ayrıca nakde çevrilerek kullanıcının banka hesabına aktarılabiliyor ya da arkadaşlarının ulaşmak istedikleri hayallerini desteklemek için onlara aktarılabiliyor.

    Daha detaylı bilgi için: www.chippin.com

  • TANI © 2018
  • Paylaş
  • Facebookta Paylaş
  • Tweetle
  • |
  • Tweetle
  • LinkedIn