BASIN BÜLTENLERİ

BASIN BÜLTENLERİ

2018 YILI BASIN BÜLTENLERİ

  • Tanı, Pazarlama Dünyasının Yeni Ödülü İle Başarısını Taçlandırdı.

    Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, omnichannel (çoklu kanal) yaklaşımıyla firmaların ihtiyaçlarına özel CRM hizmetleri sunan Tanı, “teknoloji ve pazarlamayı en yaratıcı şekilde bir araya getiren” markalara verilen MarTech Awards ödülüyle başarısını bir kez daha kanıtladı. Tanı, kampanya geri dönüş oranlarında ve kampanya cirosunda artış sağlayan “Opet Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” projesiyle pazarlama dünyasının yeni ödülüne layık görüldü.

     

     

    Koç Topluluğu’na bağlı olarak web, mağaza ve mobil platformlarda müşteri odaklı entegre pazarlama çözümleri ve danışmanlık hizmetleri sunan Tanı, her müşteriye özel kampanya geliştirdiği “Opet Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” ile başarısını taçlandırdı. Pazarlama ekosistemini geliştirmeyi amaçlayan ve bir buluşma serisi olarak tasarlanan Marketing Meetup’ın beşincisi Marketing Meetup Experience, Uniq İstanbul’da profesyonellerle bir araya geldi. Etkinlik kapsamında teknolojiyle pazarlamayı en yaratıcı ve verimli şekilde kullanan markalara verilmesi hedeflenen, üç ana ile 10 alt kategoriden oluşan MarTech Awards ödülleri sahiplerini buldu. Tanı’nın Opet Akıllı Kampanya Öneri Sistemi” de etkinlikten “En İyi Yapay Zeka ve Machine Learning Kullanımı” ödülüyle döndü.

     

     

    Kampanya cirosunu yüzde 28 yükseltti!

     

    Tanı Analitik Birimi’nin geliştirdiği Opet projesi kapsamında son bir yılda müşteriler incelendi, modellemeler yapıldı ve yapay zeka öneri modeli ile her bir müşteriye özel kampanyalar sunuldu. Mevcut kampanya sistemiyle yapay zeka modeli karşılaştırıldığında ise kampanya geri dönüş oranının yüzde 70 arttığı, kampanya cirosunun ise yüzde 28 oranında yükselişe geçtiği ortaya çıktı.

     

    Tanı birincilik ödülünün yanı sıra Aygaz ve Koçtaş için geliştirdiği iki farklı projesiyle de “En iyi Veri Kullanımı” kategorisinde kısa listeye kaldı. Tüm bunlarla birlikte Tanı’nın mobil ödeme uygulamasıChippin de “En İyi MarTech Startup’ı” kategorisinde kısa listeye kaldı.

     

    TANI Hakkında:     

    16 yıldır şirketlerin pazar hâkimiyetini arttıracak geniş veri tabanına ve CRM deneyimine sahip olan Tanı, web, mağaza ve mobil platformlarda entegre pazarlama çözümleri sunar ve danışmanlık verir. Tanı, markaları insanlara, insanları markalara yakınlaştırarak daha verimli bir dünya yaratmak için çalışan veriden verim yaratmayı misyon edinmiş bir şirkettir. Koç Topluluğuna bağlı faaliyet gösteren Tanı, Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi, Analitik Hizmetler ile dikkat çekmektedir. Bu alanlarda 17 yerel 7 uluslararası ödülün de sahibidir.

  • Brooks Brothers Projesi ile Tanı’ya Ödül.

    Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, omnichannel (çoklu kanal) yaklaşımıyla firmaların ihtiyaçlarına özel CRM hizmetleri sunan Tanı, “Doğrudan Pazarlama Ödülleri” töreninde pasifleşen müşterileri geri kazanmak için hazırladıkları “Brooks Brothers Müşterisi Hep Ayrıcalıklı” projesiyle “Doğrudan Postalama” kategorisinde üçüncü oldu.

     

    Koç Topluluğu’na bağlı olarak web, mağaza ve mobil platformlarda müşteri odaklı entegre pazarlama çözümleri ve danışmanlık hizmetleri sunan Tanı, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından gerçekleştirilen “Doğrudan Pazarlama Ödülleri” töreninde ödüle layık görüldü. Bu yıl 10’uncu kez gerçekleştirilen ödül töreninde Tanı, “Brooks Brothers Müşterisi Hep Ayrıcalıklı” projesiyle “Doğrudan Postalama” kategorisinde üçüncü oldu.

     

     

    Ödüle hak kazanan projede, Pasifleşen Brooks Brothers müşterilerin alışveriş alışkanlıklarına bakılarak, en çok tercih ettikleri renk ve bedene ait gömlekler seçildi. Seçilen hediye gömlekler, bu değerli müşterilerin adreslerine bizzat kendileriyle ilgilenen mağaza temsilcileri tarafından teslim edildi. Bu özel iletişim ile Brooks Brothers müşterisiyle tekrar kurduğu bu yakın bağın heyecanını yaşadı. Kazanılan bu ödül, CRM’in gücü kullanılarak doğru kişilere doğru zamanda gidildiğinde alınan sonuçların ne kadar başarılı olduğunun da bir göstergesi. Brooks Brothers müşteri odakli bu yaklaşımı ile markasına değer katmaya devam ediyor.

     

     

    TANI Hakkında:     

     

    16 yıldır şirketlerin pazar hâkimiyetini arttıracak geniş veri tabanına ve CRM deneyimine sahip olan Tanı, web, mağaza ve mobil platformlarda entegre pazarlama çözümleri sunar ve danışmanlık verir. Tanı, markaları insanlara, insanları markalara yakınlaştırarak daha verimli bir dünya yaratmak için çalışan veriden verim yaratmayı misyon edinmiş bir şirkettir. Koç Topluluğuna bağlı faaliyet gösteren Tanı, Sadakat Programları, Dijital Pazarlama Uygulamaları, Veri Yönetimi ve Analizi, Analitik Hizmetler ile dikkat çekmektedir. Bu alanlarda 16 yerel 7 uluslararası ödülün de sahibidir.

     

    www.tani.com.tr

  • Chippin’le Çekilişe Katıl, iPhone X ve AirPods Kazanma Fırsatını Yakala!

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın inovatif alışveriş uygulaması Chippin, hem yeni üyeler hem de mevcut üyeler için yeni bir fırsat sunuyor. Chippin’e yeni üye olan ve ödemelerini Chippin’le gerçekleştiren herkes toplamda iki kez çekilişe katılma şansı yakalarken; çekilişi kazananlar iPhone X ya da AirPods sahibi olmaya hak kazanıyor. 7 Nisan’a kadar devam edecek olan çekiliş fırsatında, Chippin’e yeni üye olan herkes anında 20 TL kazanma fırsatı da yakalayacak.

    Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı’nın ödedikçe geri kazandıran mobil alışveriş uygulaması Chippin, hem yeni hem de mevcut üyelerine yeni bir çekiliş fırsatı sunuyor. Chippin’e üye olan ve Chippin’le ödeme yapan tüm üyeler, toplamda iki kez çekiliş hakkı alabilecek. Çekilişi kazananlar iPhone X ya da AirPods sahibi olmaya hak kazanacak. 7 Nisan’a kadar devam edecek çekiliş kapsamında Chippin’e yeni üye olanlar sadece çekiliş hakkı fırsatından yararlanmakla kalmayıp, aynı zamanda anında 20 TL Chippin’in sahibi de olacak.

    Marka sayısı 400’ü aştı

    400’ü aşkın markasıyla tüketiciyi merkeze alan Chippin ile üyeler kampanyalardan faydalanabiliyor, alışverişlerinde ödemelerini mobil uygulama üzerinden cüzdan taşımaya gerek kalmadan yapabiliyor ve alışveriş yaptıkça harcamalarının yüzde 30’una kadar Chippin biriktirebiliyor. Biriktirdikleri Chippinleri harcamalarında kullanımlarına ek olarak nakde çevirerek kendi banka hesabına aktarabiliyor veya arkadaşları ile paylaşabiliyor

  • TANI © 2018
  • Paylaş
  • Facebookta Paylaş
  • |
  • Tweetle
  • LinkedIn