Tanı Haberler - Temmuz 2020

TANI'nın ML Tabanlı CRM Platformu Microsoft Appsource'da
Türkiye'nin Microsoft Dynamics 365 Customer Insights platformundaki ilk ürünü Customer 360 Analytics'i sizlere sunmaktan mutluyuz. Tanı'nın derin müşteri analitiği yetkinlikleri ile geliştirdiğimiz ürünümüzü, Microsoft Appsource ve Azure Marketplace üzerinden KoçSistem iş birlirliğle Türkiye ve yurt dışındaki Microsoft kullanıcıları ile buluşturmanın heyecanı içindeyiz.

Siz de sadece birkaç gün içinde, tüm müşteri verinizi 360 derece görmek, KPI'larınızı ve müşteri segmentlerinizi takip etmek, Tanı'nın ML (Machine Learning) tabanlı ileri analitik modellerini kullanmak ve doğru müşteriye doğru zamanda doğru aksiyonu almak için hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz! analytics@tani.com.tr

Siz Sadece IYS Başvurunuzu Yapın, Gerisini Dataccord'a Bırakın
Tanı'nın merkezi izin toplama ve yönetimi çözümü Dataccord ile müşterilerinizden KVKK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) & ETHK (Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun) gerekliliklerine uygun süreçlerle izin toplayıp sürdürülebilir ve etkin bir şekilde yönetimini sağlayabilirsiniz.

Dataccord "Merkezi İzin Toplama ve Yönetimi", farklı kanallardan alınan izinlerin ve iptallerin senkronizasyonunu çift taraflı olarak sağlar ve yasal sürelere uyumluluk sağlayacak şekilde IYS ile entegredir.

TANI ile Pandemi Dönemine Analitik Çözümler
Tanı, analitik yetkinlikleriyle pandemi döneminin firmaların satışlarına olan etkisini ölçen ve farklı salgın senaryolarına göre öngörüler üreten makine öğrenmesi tabanlı modeller kurup firmaların satış ve karlılık fizibilitelerine katkı sağlamaya devam ediyor.

Mobil Ödeme Kalıcı Bir Alışkanlık Oldu
Hiç şüphesiz Covid-19 günleri hepimizi birey ve hane olarak etkilemekle kalmıyor, sektör dinamiklerini de değiştirerek, müşteri deneyimi beklentilerini ve ekonomik etkilerini yaymaya devam ediyor ve edecek. Chippin, temassız olmasının yanı sıra harcamalara duyarlı olunması gereken böyle bir dönemde önemli bazı avantajları ile de dikkat çekiyor. Teması sıfırlayan Chippin, aynı zamanda temassız ödeme limitine takılmamasıyla da tüketicilere büyük bir avantaj sunuyor.

Chippin'le Tüketicinin Nabzını Tuttuk!
Chippin pratik mobil anket yapısı ile tüketici görüşlerine gerçek zamanlı ulaşabiliyor. Pandemi sürecine dair görüşleri de eş zamanlı alabilmek adına kullanıcılarımıza yönelik bir seri anket düzenledik. Kullanıcılar tarafından gönüllülük esası ile doldurulan bu anketler yeni normalle birlikte değişen alışveriş alışkanlıklarından marka seçimine kadar sürece dair içgörüler sunuyor.