Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteriniz ile tüm temas noktalarınızdaki etkileşimlerinizi inceleyerek, strateji geliştiyoruz. Müşteri süreçlerinizi iyileştirerek, mükemmel deneyim sunmanıza yardımcı oluyoruz.

  • Müşteri Deneyimi Stratejisi Çalışmaları
    • Müşteri Beklentileri ve Marka Vaadi Uyumu
    • Organizasyonun Müşteri Deneyimi Yönetimine Hazırlanması
    • Strateji Belirleme Çalışmaları

  • Müşteri Yolculuk Haritası
    • Müşteri Temas Noktalarının Belirlenmesi ve Yeniden Tasarlanması
    • Kritik Müşteri Süreçlerinin İyileştirilmesi

  • Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Hizmeti
  • Mağaza / Bayi Müşteri Deneyimi Hizmeti
  • Çalışan Deneyimi Hizmeti


BİLGİ TALEP FORMU